سفارش تبلیغ
صبا ویژن

973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند!


 

  • 973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند!

    به گزارش شفاف، سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، مرحله گذر از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و آغاز فعالیت برخی از اصناف کم خطر و فعالیت برخی از مراکز علمی و فرهنگی کشور است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، منع تردد خودروهای پلاک داخل استان در معابر استانی برطرف شده است، افزود: خودروهای پلاک بومی از این پس می‌توانند در معابر داخلی استان تردد کنند، اما منع تردد برای خودروهای پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آنها به گیلان جلوگیری می‌شود.

    سردار ملکی با اعلام اینکه هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد، بیان کرد: نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی، نظارت بر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور با همکاری مردم و اشرفیت اطلاعاتی با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.

    این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، 973 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف و 5 هزار و 770 راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

    وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 880 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمده است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم خودداری از سفر به گیلان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.